جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 10 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۱۱:۳۲

دولت‌ها باید از رفع موانع بانکی حمایت کنند
تمایل شرکت‌های اروپایی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های نفتی ایران

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت فرواشتال تاپسو از تمایل اروپایی‌ها برای سرمایه‌گذاری در صنایع، نفت، گاز و پتروشیمی ایران خبرداد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا برند هاورش (Bernd Haveresch) گفت: شرکت ما سال‌هاست در ایران فعال بوده است و حتی در دوران تحریم‌ها این فعالیت ها تداوم داشت. وی، چشم انداز تجارت با ایران را درخشان دانست و ادامه داد: ما با برخی طرف‌های ایرانی گفتگوهایی داشته‌ایم و در آستانه امضای قرارداد همکاری با آنها هستیم.

مدیرعامل شرکت فرواشتال تاپسو گفت: پیش نویس قراردادها آماده شده است و اکنون در حال مطالعه برای امضای آنها هستیم اما به نتیجه رسیدن مذاکرات اندکی زمان می‌برد. این فعال اقتصادی آلمانی، ضمن استقبال از رفع تحریم‌های ایران گفت: چالشی که پس از رفع تحریم‌ها هنوز وجود دارد موضوع تامین مالی بین‌المللی از سوی دولت‌های خارجی است. وی در توضیح این چالش گفت: بیشتر بانک‌ها و موسسه‌های مالی در اروپا و کل دنیا به حمایت دولت‌ها برای تضمین تامین مالی پروژه‌های نیاز دارند و لازمه حل این چالش، حمایت دولت‌ها از پروژه‌های مربوط به ایران است.

همایش «فناوری‌های پیشرفته اروپایی در کوره‌های فرآیندی» با هدف بحث پیرامون طراحی، ساخت، بهره‌برداری و تعمیرات کوره‌های فرآیندی، صبح امروز (سه شنبه، چهارم خردادماه) در محل باشگاه فرمانیه تهران آغاز به کار کرد. برترین صاحبنظران در سطح بین‌المللی در مورد طراحی، ساخت و بهره‌برداری و تعمیرات کوره‌های فرآیندی در این همایش سخنرانی کردند و مباحث مربوط به فاینانس پروژه‌ها و دانش فنی طرح‌ها نیز در این همایش بررسی شد.

شرکت هالدورتاپسو (Haldor Topsoe) از دانمارک با تخصص پروژه‌های متانول آمونیاک، شرکت پتروشیمی هورتی (Heurtey Petrochem)، شرکت فرانسوی صنایع مانور (Manoir Industries) سازنده بزرگترین کوره‌های پتروشیمی و پالایشگاهی و ساخت لوله‌های داخل کوره‌ها، شرکت ایتالیایی ایچه (I.C.E ) سازنده مشعل‌های داخل کوره و شرکت فرواشتال-تاپسو (Ferrostaal Topsoe) آلمان و شرکت پتروگاز پرشیا (Persia Petro Gas) از جمله شرکت‌های حاضر در همایش بودند.



  کد خبر : 1708
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :